دانلود بازی Colin McRae Rally Remastered برای PC

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
15:38
یک شنبه 14 تير 1394

دانلود بازی Colin McRae Rally Remastered برای PC

…:: نسخه کامل با کرک SKIDROW ::..

عنوان Colin McRae که در ابتدا بعضی از مسابقات و بازی های کامپیوتری با محوریت اتومبیلرانی به چشم می خورد، در واقع نام یک قهرمان و اسطوره ی صاحب سبک رقابت های جهانی اتومبیلرانی است که توانسته به ۲۵ عنوان قهرمانی ارزشمند دست یابد. پس از کشته شدن او و خانواده اش در یک سانحه ی هوایی، برخی از رقابت های مهم اتومبیلرانی دنیا به احترام و یادبودش به اسم وی نام گذاری شده اند. در بازی Colin McRae Rally Remastered وارد جاده های دور افتاده مناطق مختلف (مکان های دور افتاده استرالیا، کوه های یونان و جزیره کورس) شوید و تا می توانید گرد و خاک کنید زیرا زمان برای شما بسیار مهم است. سوار ماشین های سرعتی نظیر فورد فوکوس کالین شوید و بسیار دقت کنید زیرا جاده های پرپیچ و خم و باریک در انتظار شما می باشند. فیزیک بسیار عالی، کنترل واقع گرایانه و صدای واقعی موتور همگی یک تجربه منحصر به فرد را برای شما به ارمغان خواهند آورد. این بازی دارای بیش از ۳۰ مرحله جذاب بوده که در جاده های شگفت انگیز بیابانی, جنگلی و بین شهری رخ خواهد داد. در این بازی انواع ماشین های لوکس و مدرن به همراه برندهای تجاری معروف حضور دارند و هر کدام سرعت و کارایی مخصوصی دارند. کنترل فیزیکی ماشین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از دیگر ویژگی های بازی قابلیت گاز نیتروژن ماشین ها می باشد که همراه مورد انتظار کاربران این سری می باشد. در یکی از مسابقات سریع یا قهرمانی شرکت کرده و با پول بدست آمده آیتم های بیشتری برای ماشین خود بخرید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی Colin McRae Rally Remastered برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.6 GHz or AMD Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 6800 or ATI X1300 or Intel HD3000
Hard Drive: 1 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Device

دانلود بازی Colin McRae Rally Remastered برای PC

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

دانلود بازی Colin McRae Rally Remastered برای PC

راهنمای نصب بازی:
۱ – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
۲ – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
۳ – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
۴ – پس از نصب نرم افزار، فایل Colin.McRae.Rally.Remastered.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
۵ – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
۶ – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
۷ – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
۸ – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی SKIDROW شوید و فایل های Launcher.exe, SKIDROW.ini, steam_api.dll, Steamclient.dll را در محل نصب بازی کپی نمایید.
۹ – پس از کپی فایل ها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
۱۰ – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا به صورت آنلاین آپدیت کنید.

دانلود بازی Colin McRae Rally Remastered برای PC



تعداد بازدید از این مطلب: 1033
موضوعات مرتبط: بازی ماشین سواری , ,
بازدید : 1033

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر